sobota, 8 marca 2014

Sałatka z kwaśnego śledzia i jabłek


Jestem wielką fanką śledzi...
Oto kolejna propozycja, która nie tak dawno zachwyciła moje podniebienie :)





Składniki:

 

600 g filetów ze śledzia w zalewie octowej
2 średnie ogórki konserwowe
2 twarde i soczyste jabłka
1 cebula
2 łyżki majonezu
3-4 łyżki śmietany 18%
sól, pieprz

Przygotowanie:

 

Kwaśne śledzie kroimy na mniejsze kawałki, następnie wrzucamy je do miski.
Jabłka dokładnie myjemy i wydrążamy z nich gniazda nasienne ( jeśli skórka jabłek jest ładna- pozostawiamy ją ). 
Jabłka kroimy w kostkę i dodajemy je do śledzi.
 Ogórki oraz cebulę drobno szatkujemy.
Wszystkie składniki łączymy ze sobą.
Dodajemy śmietanę oraz majonez i dokładnie mieszamy.
Na koniec doprawiamy solą i pieprzem.
Sałatkę wkładamy do lodówki na około 1,5 godziny.







1 komentarz:

  1. Dzisiaj robiłam tą sałatkę na wigilie i jest na prawdę pyszna:D Na pewno jeszcze ja zrobie nie raz. :)
    Dziekuję za przepis!:) Pozdrawiam Monika.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga.
Będzie mi bardzo miło jeśli napiszesz swoją opinię dotyczącą tego dania.
Nie zapomnij się podpisać... Tak żebym wiedziała jak się do Ciebie zwrócić :)
Pozdrawiam Agata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...