środa, 2 kwietnia 2014

Kokosanki


W mojej kuchni nic nie może się zmarnować ;)
Do ajerkoniaku potrzebowałam 10 żółtek... żal by było zmarnować białka...
Dlatego raz dwa zabrałam się za przygotowanie kokosanek...
Te odpustowe mogą się schować przy takich zrobionych w domu :)




Składniki:

 

10 białek
2 żółtka
400 g kokosu
5-6 łyżek cukru pudru

Przygotowanie:

 

Zanim zabierzemy się za ubijanie białek, nastawiamy piekarnik na 175C.
Białka ubijamy mikserem na najwyższych obrotach, na sztywną pianę.
W tym momencie zmniejszamy obroty miksera.
Do ubitych białek stopniowo dodajemy cukier puder, oraz żółtka jajek.
 Na koniec białka łączymy z kokosem. Całość delikatnie mieszamy.
Masę nakładamy łyżką na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.
Kokosanki pieczemy około 15 minut- do momentu kiedy uzyskają piękny złoty kolor.







3 komentarze:

  1. Uwielbiam kokosanki, Twoje wyglądają fantatycznie więc zapisuję przepis:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ apetycznie wyglądają !!! Pyszności !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. w weekend sie z nimi zmierzę, mam nadzieje, ze wyjda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga.
Będzie mi bardzo miło jeśli napiszesz swoją opinię dotyczącą tego dania.
Nie zapomnij się podpisać... Tak żebym wiedziała jak się do Ciebie zwrócić :)
Pozdrawiam Agata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...