sobota, 1 lutego 2014

Serca drobiowe w sosie pieczarkowym


Serca drobiowe można bardzo łatwo i szybko przygotować.
Jeśli dodamy do nich pieczarki i całość podamy z kaszą jaglaną- możemy uzyskać
bardzo smaczne i sycące danie.




Składniki:


0,5 kg serc drobiowych ( ja kupiłam indycze ) 
300-400 g pieczarek
200 ml śmietany 18%
2 cebule
natka pietruszki 
2 łyżki masła klarowanego 
sól, pieprz


Przygotowanie:


Serca dokładnie myjemy i kroimy w paseczki. W rondlu roztapiamy masło i wrzucamy do niego pokrojoną w piórka cebulę. 
Cebulę smażymy na słoty kolor, następnie dodajemy pokrojone serca. 
Serca smażymy z każdej strony, po czym zmniejszamy płomień. Rondel przykrywamy i całość dusimy około 10 minut. 
W międzyczasie obieramy pieczarki i kroimy je w plastry.
Pieczarki wrzucamy do rondla i dusimy około 10 minut ( do momentu aż zmiękną ). 
Na koniec dodajemy śmietanę, oraz doprawiamy solą i pieprzem. 
Serca podałam z gotowaną kaszą jaglaną.
Z wierzchu danie posypujemy posiekaną natką pietruszki.







3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga.
Będzie mi bardzo miło jeśli napiszesz swoją opinię dotyczącą tego dania.
Nie zapomnij się podpisać... Tak żebym wiedziała jak się do Ciebie zwrócić :)
Pozdrawiam Agata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...