wtorek, 3 marca 2015

Jajka faszerowane pastą z wędzonego łososia


Przepisów na faszerowane jajka jest bardzo dużo...
Ja uwielbiam połączenie jajek z wędzoną rybą.
Mam nadzieję, że ten prosty przepis zachwyci Was swoim smakiem.


Składniki:



6-8 jajek
200 g wędzonego łososia
łyżka majonezu
łyżeczka chrzanu
pieprz

do dekoracji: kiełki
 

Przygotowanie:



Jajka gotujemy na twardo, następnie obieramy je z łupinek.
Z całego jajka wycinamy ćwiartkę, a z środka wydrążamy żółtko.
Kawałek wędzonego łososia oraz żółtka jajek rozdrabniamy za pomocą blendera na gładką masę.
Do farszu dodajemy majonez, chrzan i świeżo zmielony pieprz.
Aby jajka nie ślizgały się na talerzu, należy delikatnie obciąć kawałek jajka tworząc spód.
Jajka faszerujemy powstałą masą.
Całość dekorujemy zieleninką - najlepiej sprawdzają się kiełki.





32 komentarze:

  1. Jakie niebanalne, śliczne zdjęcia! ;) A pomysł na nadzienie z pewnością wykorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, a jajka faszerowane wędzonym łososiem na pewno spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) mam nadzieję, że będą Ci smakować :)

      Usuń
  3. Fantastyczne !!! I zdjęcia i jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ one cudnie wyglądają! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbliższy czas poświęcę właśnie na takie jajeczne wariacje :)
      Mam nadzieję, że kolejne propozycje także Ci się spodobają...

      Usuń
  5. Pyszne są. Uwielbiam faszerowane jajka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajnezdje is wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne zdjęcia!! nic tylko sięgnąć i wcinać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł z takim sposobem nacinania jajek, ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne jajeczka, chętnie bym zjadła

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł i super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądają, zdjęcia cudne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Idealne na nadchodzące wielkimi krokami święta ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja pikole, ale czadowo wyglądają!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie jajeczka! Pięknie je podałaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. wielkanocne ,jajcarskie pomysły, super! A zdjęcie zazdrośnie "pożeram" , z n a K o M i t e !

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatko tutaj powalają na kolana zdjęcia!!! Po achach i ochach nad nimi dopiero mogłam przejść do przepisu. Fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają elegancko i bardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie się prezentują, a nadzienie w pewnością super smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczne są te jaj, jeszcze takich nie jadłam ;) ale wypróbuję :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają pięknie, tak inaczej :)
    Uwielbiam połączenie jajek i łososia, to chyba moje ulubione połączenie jeśli chodzi o jajka faszerowane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne i zdjęcia rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny mojego bloga.
Będzie mi bardzo miło jeśli napiszesz swoją opinię dotyczącą tego dania.
Nie zapomnij się podpisać... Tak żebym wiedziała jak się do Ciebie zwrócić :)
Pozdrawiam Agata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...